Protocol Masuri de Siguranta SARS COV2

Toti angajatii LLL Dental sunt vaccinati si imunizati.

colaj stomatologi masuri de precautie

În Clinica LLL Dental precauția este un stil de viață, deja am implementat masuri de siguranță la cele mai înalte standarde. Nu îți neglija sănătatea de teama infecției cu noul virus SARS-COV2. În clinica noastră vei observa protocoale de protecție bine definite, printre care:

•  Triajul telefonic riguros.
  • Completarea chestionarului COVID-19 disponibil atât în clinică cât și online.
  • Măsurarea temperaturii la intrarea în clinică.
  • Asigurarea echipamentului de protecție și a dezinfectanților necesari pentru fiecare pacient care intră în clinică format din:
    – Mănuși
    – Mască chirurgicală
    – Halat de unică folosință
    – Capelină de unică folosință
    – Dezinfectanți profesionali oricând la dispoziția tuturor pacienților
  • Echiparea adecvată, până la cele mai mici detalii, a echipei medicale, formată din medic, asistentă/asistent, personal recepție și personal auxiliar. Echipamentul folosit este format din:
    – Măști cu grad de filtrare superior FFP2 și FFP3
    – Combinezoane impermeabile
    – Manuși de unică folosință, minim 2 perechi pentru fiecare medic și asistent/a
    – Halate de unică folosință
    – Capeline
    – Viziere
    – Botoși de unică folosință
  • Dezinfectarea amănunțită a tuturor spațiilor și suprafețelor de contact cu ajutorul ozonului. Ozonul este cel mai puternic oxidant și dezinfectant disponibil, ucigând agenții patogeni în câteva secunde. Clinica LLL Dental folosește un generator profesional de ozon Trioxy care distruge 99,999% dintre bacteriile ȘI VIRUSURILE cunoscute (inclusiv CORONAVIRUS)! Distruge bacteriile din aerul condiționat, mucegaiurile și elimină mirosurile neplăcute din încăperi.
  • Dezinfectantele folosite de Clinica LLL Dental sunt deosebit de puternice cu spectru larg bactericid și virucid.
  • Nebulizarea spațiilor realizată cu tehnologia KOX MK1 permite decontaminarea eficientă a suprafețelor și mediilor ambiante, garantând dezinfecția și igiena acestora. Soluția pe bază de peroxid, micro-pulverizată în particule de până în 5 (cinci) miocroni, este aerosolizată uniform în aer şi în mediul ambiant, ajungând pe toate suprafeţele greu accesibile, care sunt dificil de dezinfectat prin utilizarea altor sisteme. Datorită puterii mari de oxidare a soluţiilor pe baza de peroxid, toate substanţele organice, în special microorganismele cu care intră în contact soluţia micro-pulverizată, sunt atacate şi distruse.
  • O altă metodă de dezinfectare folosită în paralel cu celelalte este sistemul inovator Hygienio. Acesta constă în aplicarea la cald a dezinfectantului și permite decontaminarea rapidă a suprefețelor și materialelor de orice natură la un nivel înalt, cu reutilizarea imediată a spațiilor și echipamentelor. Mulțumită sistemului HYGIENIO, este posibilă obținerea unui amestec bifazic (dezinfectant + vapori) care condensează sub forma unui film continuu și omogen în contact cu suprefețele, obțînându-se o dezinfecție de înaltă calitate. Jeturile de abur, pline de particule de dezinfectant, pătrund în toate spațiile și aderă la pardoseli, mobilă, obiecte de orice natură, formă și tip de material fără a lăsă micro-spații unde bacteriile, ciupercile și mucegaiurile ar putea continua să se înmulțească.
  • Decalararea programărilor astfel încât să se evite aglomerările de persoane.

Siguranța ta este prioritatea noastră!

clinic@llldental.ro

Calea Mosilor, Nr. 296, Bloc 46, Scara C, Parter, Bucuresti, Sector 2, 020898